TSRT-70 Teleskopik Ray

TSRT-70, burulma taleplerine sahip şok ve titreşimin gerekli olduğu dinamik yükleme için özellikle uygundur. 70 mm’lik alçak yüksekliği ve 24 mm’lik ince genişliği, alanın kısıtlı olduğu araç çekmece sistemleri ve tren akü kutuları için mükemmel bir seçimdir. Bu kızağın askeri kullanımları, özellikle korozyonu azaltmak için takılan isteğe bağlı paslanmaz çelik yataklar ile kapsamlıdır.

Bu, çok çeşitli uygulamalar için uygun, kompakt, aşırı hizmet tipi, tam açılımlı bir teleskopik kızaktır (65-435kg/çift). 650 mm’de 1 çift, 435Kg tam uzatma yük kapasitesine sahiptir.

Düzgün çalışma ve doğruluk için 4 nokta temaslı işlenmiş bilye paletleri ile soğuk çekilmiş çelik bölümlerden yapılmıştır ve mükemmel düzeyde şok ve titreşim direncine sahiptir. Buna göre ürün, kapalı konumda istiflendiğinde aşırı yüke maruz kalan uzun veya geniş çekmeceleri desteklemek için çok uygundur. TSRT-70 kızağı yan eksende (düz) de kullanılabilir ancak sapmanın artmasıyla yük kapasitesi yaklaşık %40’a (kızak uzunluğuna bağlı olarak) düşecektir. Tek bir TSRT-70, metre başına 11,92 kg ağırlığındadır.

Hareketli ‘I’ kirişinin aşırı mukavemeti nedeniyle, bu kızak, haddelenmiş çelik ‘C’ profillerinden üretilen diğer birçok kızağın aksine, uzatılmış konumdayken uygulanan yüklere karşı sağlamdır ve dinamik uygulamalar için mükemmel bir seçimdir. Bu serinin imalatında plastik parça bulunmaması, onu yüksek sıcaklıkta kullanım için ideal kılar. Kızaklar EN 10277’ye uygun olarak soğuk çekilmiş C45E+C çeliğinden imal edilmektedir. Standart bilya kafesleri çinko kaplı sacdan, bilyeler ise DIN 5401’e göre C85 G100 karbon çeliğidir.

Yükseklik70 MM
Genişlik24 MM
Yükleme kapasitesi65 – 435 KG
Montaj Uzunluğu300 – 2000 MM
Uzatma Uzunluğu300 – 2000 MM
Slayt Tipi%100 Açılır Çift Yönlü
Malzeme TürüÇelik C45 E+C

TSRT-70Delik Modeli
Montaj Uzunluğu: LUzatma Uzunluğu: DTaşıma Kapasitesi: KG“A”“B”“C”
30030039050100
35035039550150
40040040050200
45045040550250
50050041550300
55055042050350
60060043050400
65065043550200
70070043050225
75075042550250
80080042050275
85085041050300
90090040050325
95095039550350
1000100038050375
1050105036550400
1100110035050425
1150115034050450
1200120032550475
1250125031050500
1300130029050525
1350135028050550
1400140027050575
1450145026050600
1500150024550625
1550155023050650
1600160021550675
1650165020050700
17001700185100650
17501750165100675
18001800145100700
18501850125100725
19001900105100750
1950195085100775
2000200065100800

TSRT-70, burulma taleplerine sahip şok ve titreşimin gerekli olduğu dinamik yükleme için özellikle uygundur. 70 mm’lik alçak yüksekliği ve 24 mm’lik ince genişliği, alanın kısıtlı olduğu araç çekmece sistemleri ve tren akü kutuları için mükemmel bir seçimdir. Bu kızağın askeri kullanımları, özellikle korozyonu azaltmak için takılan isteğe bağlı paslanmaz çelik yataklar ile kapsamlıdır.

Bu, çok çeşitli uygulamalar için uygun, kompakt, aşırı hizmet tipi, tam açılımlı bir teleskopik kızaktır (65-435kg/çift). 650 mm’de 1 çift, 435Kg tam uzatma yük kapasitesine sahiptir.

Düzgün çalışma ve doğruluk için 4 nokta temaslı işlenmiş bilye paletleri ile soğuk çekilmiş çelik bölümlerden yapılmıştır ve mükemmel düzeyde şok ve titreşim direncine sahiptir. Buna göre ürün, kapalı konumda istiflendiğinde aşırı yüke maruz kalan uzun veya geniş çekmeceleri desteklemek için çok uygundur. TSRT-70 kızağı yan eksende (düz) de kullanılabilir ancak sapmanın artmasıyla yük kapasitesi yaklaşık %40’a (kızak uzunluğuna bağlı olarak) düşecektir. Tek bir TSRT-70, metre başına 11,92 kg ağırlığındadır.

Hareketli ‘I’ kirişinin aşırı mukavemeti nedeniyle, bu kızak, haddelenmiş çelik ‘C’ profillerinden üretilen diğer birçok kızağın aksine, uzatılmış konumdayken uygulanan yüklere karşı sağlamdır ve dinamik uygulamalar için mükemmel bir seçimdir. Bu serinin imalatında plastik parça bulunmaması, onu yüksek sıcaklıkta kullanım için ideal kılar. Kızaklar EN 10277’ye uygun olarak soğuk çekilmiş C45E+C çeliğinden imal edilmektedir. Standart bilya kafesleri çinko kaplı sacdan, bilyeler ise DIN 5401’e göre C85 G100 karbon çeliğidir.

ˆ